Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3956
Назва: Методичний супровід формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Інші назви: Methodological support aimed at the formation of the speech and creative competence of the future preschool educators
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Галятовська, Катерина Сергіївна
Галятовская, Екатерина Сергеевна
Haliatovska, Kateryna
Ключові слова: супровід
методичний супровід формування мовленнєвотворчої компетентності
мовленнєвотворча компетентність
майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
support
methodological support for the formation of the speech-creative competence
speech- creative competence
future preschool educators
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Методичний супровід формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. А. Руденко, К. С. Галятовська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 43-49.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема розкрито сутність методичного супроводу у фаховій підготовці студентів дошкільних факультетів. Схарактеризовано функції, етапи методичного супроводу, подано характеристику його складників. The problem substantiating the need for methodological support of the process aimed at developing the future preschool educators’ speech and creative competence is raised in the article. The purpose of the article is to define the essence of the concept “methodological support”; to identify and characterize the priority features in the professional development of the future educators; to present the stages of the methodological support and its structure (methodological, informational, informational and technical, psychological and pedagogical support) throughout the entire period of professional speech training at the university.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3956
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf578.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.