Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3948
Назва: Професійно спрямоване іншомовне спілкування вчителя іноземної мови як складник комунікативної компетентності
Інші назви: Professional communication of a foreign language teacher as a component of a communicative competence
Автори: Геркерова, Олександра Михайлівна
Геркерова, Александра Михайловна
Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna
Ключові слова: комунікативно-мовленнєва компетентність
учитель іноземної мови
професійно спрямоване іншомовне спілкування
міжособистісна взаємодія
комунікативна компетенція
комунікація
спілкування
communicative speech competence
foreign language teacher
professionally directed foreign language communication
interpersonal interaction
communicative competence
communication
communication
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Геркерова О. М. Професійно спрямоване іншомовне спілкування вчителя іноземної мови як складник комунікативної компетентності / О. М. Геркерова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 12-17.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено теоретичним і практичним питанням методики формування комунікативно- мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, зокрема її складнику – професійно спрямованого іншомовного спілкування. Розкрито питання сутності, структури, компонентів і функцій спілкування, міжособистісної взаємодії та діалогічного характеру спілкування суб’єктів. Подано визначення міжособистісної взаємодії, комунікативної компетенції та її зв’язку з теоретико- лінгвістичною компетенцією як складників комунікативно-мовленнєвої компетентності. Розроблено та впроваджено експериментальний комплекс завдань на формування комунікативно-мовленнєвої іншомовної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови та професійно спрямованого іншомовного спілкування.The article deals with the theoretical and practical issues concerning a future foreign language teacher’s communicative competence development, in particular, its component - professionally aimed foreign language communication. The article discusses the essence, the structure, the components and the functions of communication, interpersonal interaction and the dialogical nature of communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3948
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf305.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.