Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3941
Назва: Практичне застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності з електробезпеки у майбутніх інженерів-електриків
Інші назви: Practical use of the «case-study» method to form future engineers- electricians’ professional competence in electric safety
Автори: Ступак, Дмитро Євгенович
Stupak, Dmytrо
Ключові слова: електробезпека
компетентнісний підхід
професійна компетентність
інженери-електрики
метод кейс-стаді
electrical safety
competence-oriented approach
professional competence
electrical engineer
case-study method
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ступак Д. Є. Практичне застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності з електробезпеки у майбутніх інженерів-електриків / Д. Є. Ступак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 82-88.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методику впровадженням інноваційних технологій у процес навчання. Визначено, що одним із перспективних методів для формування професійної компетентності майбутніх інженерів- електриків з електробезпеки є ситуаційний метод (кейс-стаді), який може бути успішно застосований у відкритій, дистанційній освіті. Запропановано для проведення проблемних практичних занять застосовувати інтерактивні професійні тренінги – інноваційну технологію напрацювання алгоритмів вирішення проблемних ситуацій. Зниження рівня виробничого травматизму, усунення негативних наслідків ризиків електронебезпек забезпечує якісна підготовка майбутніх фахівців у галузі електротехніки для формування професійної компетентності. The article considers the issues of improving the educational process in higher education institutions by introducing innovative technologies into the learning process. It is proved that one of the priority directions of modernization of the system of higher technical education is the implementation of the competence-oriented approach. This, in turn, determines the search for new principles for organizing the educational process in higher education institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3941
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf267.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.