Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937
Title: Формування нової парадигми природничої освіти: універсальна картина світу
Other Titles: Shaping a new paradigm in natural education on the premises of universalia- oriented worldview
Authors: Колесник, Марина Олександрівна
Kolesnyk, Maryna
Keywords: наукова картина світу
природовідповідність в освіті
модель універсальної наукової картини світу
інтеграція
природнича освіта
scientific worldview
natural orientation in education
model of the universal scientific worldview
integration
natural education
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Колесник М. О. Формування нової парадигми природничої освіти: універсальна картина світу / М. О. Колесник // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 57-62.
Abstract: У статті запропоновано аналітичний огляд питань щодо формування сучасної наукової картини світу, яка є в основі конструювання змісту освіти. Порушується питання моделювання універсальної наукової картини світу, відповідно, поєднуючи дві ланки – природничо-наукову та соціально-гуманітарну за принципом природовідповідної інтеграції. Запропоновано модель універсальної картини світу на основі причинно-системного підходу в інтеграції змісту. The article is deals with the issue concerning gradual formation of students’ idea of a diverse multitude of causative-systemic relations between parts of the world. The author analyses a range of issues related to the formation of a modern scientific worldview as a potential basis for the subject matter of education and registers its fragmented state. Current lack of a clear pattern of integrating scientific knowledge prevents from constructing nature-oriented content of education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf567.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.