Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3924
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рогачко-Островська, Марина Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Rogachko-Ostrovska, Marina Stanislavovna | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-17T08:04:11Z | - |
dc.date.available | 2019-09-17T08:04:11Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 105-109. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3924 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошується на важливості якісної підготовки майбутніх фахівців у вищих закладах освіти до майбутньої професійної діяльності. Проведено аналіз наукових робіт із дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців. Розкрито сутність понять результату професійної педагогічної підготовки викладача в умовах вищої педагогічної школи, таких як, «готовність» та «підготовленість». The importance of qualitative training of future specialists in future professional activity in institutions of higher education is highlighted in the article. The paper provides an insight into outcomes of professional teacher training in institutions of higher education; the essence of the notions “readiness” and “preparedness” is revealed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | майбутні фахівці | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | підготовленість | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | preparedness | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | professional activity | uk |
dc.title | До проблеми підготовленості майбутніх фахівців до професійної діяльності | uk |
dc.title.alternative | On the issue concerning future specialists’ preparedness for future professional practice | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.