Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3913
Title: Навчальна автономія як дидактична стратегія професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічних дисциплін
Other Titles: Educational autonomy as a didactive strategy of professional training targeted to the future teachers of pedagogical disciplines
Authors: Княжева, Ірина Анатоліївна
Княжева, Ирина Анатольевна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Keywords: навчальна автономія
майбутні викладачі педагогічних дисциплін
професійна підготовка
заклад вищої освіти
educational autonomy
future teachers of pedagogical disciplines
professional training
institution of higher education
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 39-43
Abstract: У статті розкрито зміст понять «автономія», «навчальна автономія», виявлено особливості навчальної автономії як дидактичної стратегії, схарактеризовано її сутнісні ознаки (власне цілепокладання студента, свідомий вибір адекватного способу взаємодії з викладачем, свобода і відповідальність щодо сходження до особистого професійного становлення тощо); наведено аргументи щодо доцільності й виявлено можливості використання навчальної автономії в процесі професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах закладу вищої освіти. Modern trends in the development of higher education, need for teachers capable of actively conscious self- determination in the socio-cultural space, actualizes the need for the organization of an educational process aimed at a high level of independence of future teachers at its all stages. These demands fully correspond to the ideas of educational autonomy as an optimal didactic strategy.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3913
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf245.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.