Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorTkachuk, Irina Oleksandryvna-
dc.date.accessioned2018-09-19T09:48:23Z-
dc.date.available2018-09-19T09:48:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТкачук, І. О. Педагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Олександрівна Ткачук; наук. кер. Т. Ю. Осипова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/390-
dc.description.abstractУ дисертації вперше визначено педагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжу; розкрито сутність і структуру (когнітивна, аксіологічна, діяльнісна складові) інтерпретаційної компетентності. The thesis is the first to define pedagogical conditions of formation of interpretative competence of teacher training college students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectстуденти педагогічного коледжуuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectінтерпретаційна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectteacher training college studentsuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectinterpretative competenceuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПедагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності студентів педагогічного коледжуuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of formation of teacher training college students’ interpretative competenceuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk,.pdf224.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.