Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3897
Title: Проблема профессиональной подготовки будущих архитекторов в теории и практике высшего архитектурного образования
Other Titles: Проблема професійної підготовки майбутніх архітекторів в теорії та практиці вищої архітектурної освіти
Problem of the future architects’ professional training in theory and practice of higher architectural education
Authors: Карпова, Світлана Миколаївна
Карпова, Светлана Николаевна
Karpova, Svitlana Mykolayivna
Keywords: архитектурное образование
профессионаьная подготовка
высшие учебные заведения
художественняая подготовка
архітектурна освіта
професійна підготовка
вищі навчальні заклади
architectural education
professional training
institutions of higher education
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Карпова С. Н. Проблема профессиональной подготовки будущих архитекторов в теории и практике высшего архитектурного образования / С. Н. Карпова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 28-32.
Abstract: В статье рассматривается исторический аспект профессиональной подготовки будущих архитекторов. Охарактеризована художественная составляющая архитектурного образования в различные периоды. Представлен анализ основных современнных подходов к архитектурному образованию. Отмечена необходимость развития методик преподавания художественных дисиплин в контексте архитектурно-дизайнерской подготовки специалистов в высшей школе. У статті розглядається історичний аспект професійної підготовки майбутніх архітекторів. Схарактеризована художня складова архітектурної освіти в різні періоди. Представлений аналіз основних сучасних підходів до архітектурної освіти. Наголошено на необхідності розвитку методик викладання художніх дисциплін в контексті архітектурно-дизайнерської підготовки фахівців у вищій школі. The article is devoted to the historical aspect of the future architects’ professional training. The artistic component of architectural education in different periods is characterized. The analysis of the main modern approaches to architectural education is presented. The need to develop methods of teaching art dissiplines in the context of specialists’ architectural and design training at higher school is noted.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3897
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svetlana Karpova.pdf278.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.