Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3888
Назва: Чинники створення мультиплікативного ефекту у професійному становленні майбутніх магістрів-філологів
Інші назви: Factors facilitating the creation of the multiplicative effect within professional development of the future masters-philologists
Автори: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Яблонская, Татьяна Николаевна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: мультиплікативний ефект
рольова ситуація
групова дискусія
педагогічна підтримка
співпраця
співтворчість
чинники
multiplicative effect
role situation
group discussion
pedagogical support
collaboration
co-creation
factors
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 105-108.
Короткий огляд (реферат): У статті чинники, що створюють мультиплікативний ефект у професійному становленні майбутніх магістрів-філологів. Оволодіння іноземною мовою магістрами-філологами є нагальною проблемою й успіх її вирішення залежить від мотивації студентів до її вивчення, стимулювання до самостійної роботи, залучення до творчих занять та рольових ситуацій, які сприяють розвитку вмінь у студентів аналізувати педагогічні події, логічно мислити, відпрацьовувати педагогічні дїї, знаходити професійні рішення у різних ситуаціях та оцінювати власні досягнення. Pedagogical conditions and factors which facilitate the creation of multiplicative effect within professional development of the future masters-philologists are determined in the article. Masters-philologists’ mastery in a foreign language (English) is an acute issue nowadays; success of its solution depends more upon students’ motivation to its learning, incentive to independent work, engagement into creative activities and role-playing of situations which assist in developing students’ skills to analyze pedagogical activities, to think logically, to work out pedagogical actions, to find out professional solutions in different situations and to estimate their own achievements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3888
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf256.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.