Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3884
Назва: Педагогічні умови формування конкурентоздатності майбутніх психологів
Інші назви: Pedagogical conditions for the formation of future psychologists’ competitiveness
Автори: Сердюк, Наталія Миколаївна
Serdyuk, Natalia Mykolaivna
Ключові слова: конкурентоздатність
фахова підготовка
суб’єктна позиція
контекстне навчання
професійно спрямована комунікативна ситуація
competitiveness
professional training
subjective position
contextual education
profession-directed communicative situation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 94-99.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування конкурентоздатності майбутніх психологів у процесі фахової підготовки,а саме: спонукання студентів до усвідомлення суб’єктної позиції в майбутній професійній діяльності, активізація елементів контекстного навчання майбутніх психологів, моделювання професійно спрямованих комунікативних ситуацій. The aim of our research is to identify and substantiate pedagogical conditions for the formation of the future psychologists’ competitiveness in the process of their professional training. The pedagogical conditions for the formation of the future psychologists’ competitiveness have not been examined or studied yet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3884
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf284.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.