Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3881
Назва: Феномен «професійна культура майбутніх фахівців» в парадигмі вищої дошкільної освіти
Інші назви: Phenomenon «professional culture of future specialists» in paradigm of higher preschool education
Автори: Нестеренко, Вікторія Володимирівна
Нестеренко, Виктория Владимировна
Nesterenko, Victoria Volodymyrivna
Бедрань, Руслан Вікторович
Бедрань, Руслан Викторович
Bedran, Ruslan Victorovich
Ключові слова: культура
професійна культура
професійна культура майбутніх фахівців дошкільної освіти
culture
professional culture
professional culture of future specialists in preschool education
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність феномену «професійна культура майбутніх фахівців дошкільної освіти». Наведено погляди учених на визначення сутності понять «культура» та «професійна культура». На підставі аналізу поглядів учених на поняття «культура» та «професійна культура» подано власне розуміння феномену «професійна культура майбутніх фахівців дошкільної освіти», який розуміємо як інтегральну особистісну характеристику з вираженою соціопрогностичною спрямованістю і високим потенціалом творчості, що створює можливість транслювати культурний досвід і сприяти його засвоєння дітьми. The essence of the phenomenon «professional culture of future specialists of preschool education» is considered in the article. Socio-economic changes taking place in our society create a situation in which new requirements to the personality of the teacher are actualized. The problems of forming teacher’s professional culture are especially relevant for the system of pre-school professional education, where the specific conditions for pedagogical work are objectively formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3881
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf262.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.