Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3856
Назва: Екологічне проектування у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Інші назви: Ecological projecting in the training process of the primary school teacher
Автори: Грошовенко, Ольга Петрівна
Hroshovenko, Olga Petrivna
Ключові слова: світоглядно-екологічні цінності
професійна підготовка вчителя початкової школи
ideological and ecological values
vocational / professional training of primary school teachers
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С.22-27
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено презентації проектної технології як форми освітнього процесу у ВНЗ, що забезпечує формування світоглядно-ціннісних орієнтацій, екологічного стилю мислення, професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. У статті проектна технологія визнана однією із прогресивних, що дозволяє знайти розумний баланс між науковими і практичними знаннями, уміннями та навичками, розумно організувати самостійну діяльність майбутніх педагогів. Технологія проектного навчання у процесі засвоєння дисципліни “Методика навчання освітньої галузі «Природознавство» дозволяє гармонійно поєднувати академічні знання з емпіричним досвідом. Modern problems of civilization actualize the need to change the system of professional education and strengthen its environmental (ecological) component. This should be carried out in the system of personality- and morality-oriented actions, the goal of which is to educate the environmental outlook against the background of the development of humanitarian thinking and humanistic behavioural programs. Educating ecological values and an environmental style of thinking of the future pedagogues by forming an active activity-centred position as a constituent part of environmental (ecological) competence is one of the most important vectors determining the development of higher education in the 21st century.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3856
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf283.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.