Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3852
Title: Здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи: сутність та критерії
Other Titles: Health safety competence of the future primary school teachers: essence and criteria
Authors: Малишева, Леся Сергіївна
Malysheva, Lesia Serhiivna
Keywords: компетентність
компетентнісний підхід
здоров’язбережувальна компетентність
здоров’язбереження
майбутні учителі початкової школи
competence
competence-oriented approach
health-saving competence
health care
future teachers of primary school
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 57-62.
Abstract: У статті обґрунтовується компетентнісний підхід до розуміння сутності понять «компетентність» та «здоров’язбережувальна компетентність», який пов’язаний з особистісно зорієнтованим і діяльнісним підходами до навчання, оскільки стосується особистості того, хто навчається, і може бути реалізованим і перевіреним у процесі виконання конкретною особистістю певного комплекту дій. Зосереджено увагу на особливостях професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено критерії здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи. The competence-oriented approach to understanding the essence of the concepts "competence" and "health- saving competence" are substantiated in the article the distinctive feature of which is the orientation of the educational process to the formation of person’s general competence, its integrated characteristic being associated with person- and activity-oriented approaches to learning, as it relates to learner’s personality and can be implemented and verified in the process of executing a particular set of actions by a person.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3852
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf258.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.