Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3841
Title: Педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери
Other Titles: Педагогические условия формирования культуры профессионального взаимодействия будущих специалистов социономической сферы
Pedagogical condition for the formation of the future socionomic sphere specialists’ culture of professional cooperation
Authors: Панькевич, Олена Олександрівна
Панькевич, Елена Александровна
Pankevych, Olena Oleksandrivna
Keywords: педагогічні умови
культура професійної взаємодії
соціально-психологічний клімат
інтерактивні методи навчання
позааудиторна робота
педагогические условия
культура профессионального взаимодействия
социально-психологический климат
интерактивные методы обучения
внеаудиторная работа
pedagogical conditions
culture of professional cooperation
social and psychological climate
interactive methods of education
extracurricular activities
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Панькевич О. Педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери / Олена Панькевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 65-71.
Abstract: У статті обґрунтовано педагогічні умови формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічної сфери. Педагогічними умовами в дослідженні є: створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській групі соціономічних спеціальностей із метою забезпечення їхньоївзаємодії під час навчання; насичення освітнього процесу інтерактивними методами навчання, що сприяють активізації діяльності майбутні фахівців соціономічної сфери в побудові професійної взаємодії; спрямування позааудиторної роботи студентів соціономічних спеціальностей на вдосконалення вмінь організації конструктивної професійної взаємодії. Модернизация высшего образования Украины обуславливает повышение требований к профессиональной подготовке будущих специалистов во время обучения в заведениях высшего образования, в частности будущих специалистов социономической сферы, формированию профессиональной культуры, важной составляющей которой выступает культура профессионального взаимодействия. Целью статьи является определение и обоснование педагогических условий формирования культуры профессионального взаимодействия будущих специалистов социономической сферы. Педагогические условия рассматриваются как специально созданные обстоятельства, влияющие на приобретение необходимых теоретических знаний, развитие практических умений и навыков, профессиональных и личностных качеств студентов, и способствующих формированию у них культуры профессионального взаимодействия. Upgrading of Ukraine’s higher education stipulates the increase of requirements to professional training of future specialists in establishments of higher education, of the future specialists of socionomic sphere in particular, to the formation of their professional culture, the important constituent of which is the formation of the culture of professional cooperation. The aim of the article is to determine the pedagogical conditions for the formation of future socionomic sphere specialists’ culture of professional cooperation. Pedagogical conditions are defined as specially created circumstances, influencing the acquisition of necessary theoretical knowledge, development of practical abilities and skills, professional and personal qualities of students which help them form the culture of professional cooperation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3841
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elena Pankevich.pdf306.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.