Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3827
Title: Характеристика рівнів володіння мовленнєвим етикетом в іноземних слухачів підготовчого відділення
Other Titles: Характеристика уровней владения речевым этикетом у иностранных слушателей подготовительного отделения
Feature proficiency in speech etiguette that have foreign students of the preparatory department
Authors: Карасу, Локман
Karasu, Lokman
Keywords: високий, достатній, низький, незадовільний рівні
лексико-граматичний критерій
читання, аудіювання, говоріння, письмо
мовленнєвий етикет
іноземні слухачі
підготовче відділення
высокий, достаточный, низкий, неудовлетворительный уровни
лексико-грамматический критерий
чтение, аудирование, говорение, письмо
речевой этикет
иностранные слушатели
подготовительное отделение
high, enough, low, unsatisfactory levels
lexical and grammatical criterion
reading, listening, speaking, writing
speech etiquette
foreign students
the preparatory department
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Карасу Локман. Характеристика рівнів володіння мовленнєвим етикетом в іноземних слухачів підготовчого відділення / Локман Карасу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 156-160.
Abstract: У статті представлено специфіку виявлення рівнів володіння мовленнєвим етикетом в іноземних слухачів підготовчого відділення; схарактеризовано їх відповідно до визначених критеріїв (читання, аудіювання, письмо, говоріння, лексико-граматичний критерій) та подано за загальнорівневими оцінками (незадовільний, низький, достатній, високий). В статье представлена специфика выявления уровней владения речевым этикетом у иностранных слушателей подготовительного отделения; охарактеризована в соответствии с критериями (чтение, аудирование, письмо, говорение, лексико-грамматический критерий) и презентована по общеуровневым оценкам (неудовлетворительный, низкий, достаточный, высокий). The article presents specificity detection of levels of speech etiquette for foreign students of the preparatory department; it is characterized in accordance with specific criteria (reading, listening, writing, speaking, lexical and grammatical criterion) and it is represented by total tier estimates (unsatisfactory, low, enough, high).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3827
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karasu.pdf495.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.