Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3807
Title: Фізичне виховання в системі соціальної адаптації та інтеграції глухих дітей
Other Titles: Физическое воспитание в системе социальной адаптации и интеграции глухих детей
Physical training in system of social adaptation and integration of deaf children
Authors: Колядюк, Світлана Ігорівна
Kolyadyk, Svitlana
Keywords: рухова сфера
порушення слуху
корекція
motive sphere
violation of ear
correction
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Колядюк С. І. Фізичне виховання в системі соціальної адаптації та інтеграції глухих дітей / С. І. Колядюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 36-42.
Abstract: У статті приводяться результати експериментально-педагогічного дослідження, а також викладаються методичні прийоми фізичного виховання в системі соціальної адаптації та інтеграції глухих дітей. Методичні вказівки адресовані дефектологам-сурдопедагогам, викладачам вузів, шкільним вчителям спеціальних шкіл і учням. В статье приводятся результаты експериментально-педагогичного исследования, а также излагаются методические приемы физического воспитания в системе социальной адаптации и интеграции глухих детей. Методические указания адресованы дефектологам-сурдопедагогам, преподавателям вузов, школьным учителям специальных школ и ученикам. The article gives the results of experimental-pedagogical research. Techniques of physical education in the system of social adaptation of the deaf children are presented. Methodological tips can be used by the defectologists-surdoteachers, university teachers, special schools teachers and students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3807
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolyadyk.pdf131.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.