Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3792
Назва: Сутність і структура естетичної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Інші назви: Essence and structure of the future art teachers’ aesthetic competence
Автори: Лю, Цзянь
Liu, Jian
Ключові слова: вчитель мистецьких дисциплін
естетична компетентність
teacher of artistic disciplines
aesthetic competence
structure
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лю Цзянь Сутність і структура естетичної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Лю Цзянь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 92-98.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено інтерпретацію феномена «естетична компетентність» у контексті професійної діяльності майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. На основі аналізу довідкових, науково-педагогічних та мистецтвознавчих джерел визначено, що естетична підготовка учнів у загальноосвітніх закладах, як і професійна підготовка майбутніх учителів мистецького профілю вирізняється складністю та інтегративним характером. Проаналізовано наукові позиції дослідників щодо змісту естетичної компетентності особистості та висвітлено структурне наповнення естетичної компетентності майбутнього вчителя-митця. The interpretation of the phenomenon "aesthetic competence" in the context of the professional activity performed by the teacher of artistic disciplines is presented in the article. The author determines that the aesthetic competence of the teacher of Fine, Decorative and Applied Arts, Music and Choreography is an integrative personal and professional construct of the teacher which comprises a system of theoretical knowledge and practical skills of the teacher in the field of aesthetics; it determines his / her ability to perceive the phenomena of culture and reality through the prism of key identifiers of aesthetics; it determines the ability of the teacher-artist to fulfill professional tasks of the aesthetic and pedagogical activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3792
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liu Jian.pdf292.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.