Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3792
Title: Сутність і структура естетичної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Other Titles: Сущность и структура эстетической компетентности будущих учителей художественных дисциплин
Essence and structure of the future art teachers’ aesthetic competence
Authors: Лю, Цзянь
Liu, Jian
Keywords: вчитель мистецьких дисциплін
естетична компетентність
структура
учитель художественных дисциплин
эстетическая компетентность
структура
teacher of artistic disciplines
aesthetic competence
structure
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лю Цзянь Сутність і структура естетичної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Лю Цзянь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 92-98.
Abstract: У статті представлено інтерпретацію феномена «естетична компетентність» у контексті професійної діяльності майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. На основі аналізу довідкових, науково-педагогічних та мистецтвознавчих джерел визначено, що естетична підготовка учнів у загальноосвітніх закладах, як і професійна підготовка майбутніх учителів мистецького профілю вирізняється складністю та інтегративним характером. Проаналізовано наукові позиції дослідників щодо змісту естетичної компетентності особистості та висвітлено структурне наповнення естетичної компетентності майбутнього вчителя-митця. В статье представлена интерпретация феномена «эстетическая компетентность» в контексте профессиональной деятельности учителя художественных дисциплин. Автором определено, что эстетическая компетентность учителя изобразительного и декоративно-прикладного искусства, музыки и хореографии это интегративный личностно-профессиональный конструкт учителя, который предполагает систему теоретических знаний та практических умений учителя в области эстетики; определяет его способность воспринимать явления культуры и действительности через призму ключевых идентификаторов эстетики; определяет возможность педагога-художника оптимально решать профессиональные задачи эстетической и педагогической деятельности. The interpretation of the phenomenon "aesthetic competence" in the context of the professional activity performed by the teacher of artistic disciplines is presented in the article. The author determines that the aesthetic competence of the teacher of Fine, Decorative and Applied Arts, Music and Choreography is an integrative personal and professional construct of the teacher which comprises a system of theoretical knowledge and practical skills of the teacher in the field of aesthetics; it determines his / her ability to perceive the phenomena of culture and reality through the prism of key identifiers of aesthetics; it determines the ability of the teacher-artist to fulfill professional tasks of the aesthetic and pedagogical activities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3792
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liu Jian.pdf292.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.