Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791
Назва: Стимулювання самоорганізації методичного досвіду в майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки
Інші назви: Stimulation of self-organization of the future music teachers’ methodical experience while training them in piano music performance
Автори: Лю, Сянь
Liu, Xuan
Ключові слова: стимулювання
самоорганізації
методичний досвід
методично-спрямована самореалізація
майбутні вчителі музики
stimulation
self-organization
methodological experience
methodically directed self-realization
future teachers of music
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лю Сянь Стимулювання самоорганізації методичного досвіду в майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки / Лю Сянь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 87-91.
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено сутність феномена методико-спрямованої самореалізації майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Стимулювання самоорганізації методичного досвіду в майбутніх учителів представлено як педагогічну умову. Уточнено смисл ключових понять, що входять до наукового вислову «стимулювання самоорганізації методичного досвіду». Показано методи та спеціальні педагогічні дії, що забезпечують реалізацію зазначеної педагогічної умови. The methodological experience of the music teacher is the dominant component of his / her professional and pedagogical competence. Methodological experience in teaching the piano music performance requires special pedagogical conditions that activate the students’ independent methodical training. Considering the fact that while training bachelors of the musical art and future music teachers, there is no special discipline having methodical content of performance, an effective resource for acquiring such experience is the methodological self-organization of students. In the educational program targeted to bachelors, there is no discipline that purposefully provides the acquisition of methodological experience in teaching the piano.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liu Xuan.pdf265.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.