Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3774
Назва: До проблеми формування графічних компетенцій студентів архітектурних і художніх спеціальностей
Інші назви: Проблема формирования графических компетенций студентов архитектурных и художественных специальностей
Issues related to the formation of the graphic competencies of the students obtaining architectural and artistic specialties
Автори: Бредньова, В. П.
Brednyova, V. P.
Прохорець, І. М.
Смичковська, Ольга Михайлівна
Smychkovska, Olga Mykhailivna
Смычковская, Ольга Михайловна
Ключові слова: графічні компетенції
моніторинг підвищення якості успішності
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
графические компетенции
мониторинг повышения качества успеваемости
студенты архитектурных и художественных специальностей
graphic competence
monitoring of improving the quality of learning
competence-oriented approach
students of architectural and art specialties
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Бредньова В. П. До проблеми формування графічних компетенцій студентів архітектурних і художніх спеціальностей / В. П. Бредньова, І. М. Прохорець, О. М. Смичковська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 17-21.
Короткий огляд (реферат): Поступовий процес удосконалення освітньої діяльності висуває нові вимоги до навчання у системі вищої освіти України, у зв’язку з чим виникає необхідність постійного моніторингу якості успішності та контролю за формуванням, зокрема, графічних компетенцій студентів архітектурних і художніх спеціальностей. Основними пріоритетами графічної підготовки студентів, безумовно, є вивчення способів утворення та читання креслень, розвиток здібностей сприймати просторові об’єкти довколишнього середовища та вміти правильно утворювати їх зображення, розвиток можливостей використання кольору з позицій «колір і форма», «колір і простір» тощо, а також вміння зберігати та передавати будь-яку іншу графічну інформацію. На современном этапе развития общества происходят непрерывные изменения в сфере образования. Актуальность исследования заключается в том, что на настоящее время существует необходимость в формировании графических компетенций у студентов архитектурных и художественных специальностей вузов города Одессы. Основная цель исследования – поиск различных методических и методологических приемов по развитию и усовершенствованию графических компетенций студентов архитектурных и художественных специальностей. Исследовательская база была представлена обобщенными результатами многолетних контрольных заданий, тестов, устных опросов и т.п., в процессе преподавания графических дисциплин студентам первого-третьего курсов архитектурных специальностей Одесской государственной академии строительства и архитектуры, а также студентам первого-второго курсов художественных специальностей Южноукраинского национального педагогического университета имени К. Д. Ушинского. Today, there are continuous changes in education. The gradual process of improving educational activities sets out new requirements for training in the higher education system of Ukraine, which necessitates constant monitoring of the quality of the progress and control over the formation of graphic competencies of the students obtaining architectural and artistic specialties in particular. The relevance of this study is based on the need to help students of architectural and artistic specialties to create graphic competencies. The main goal of the research is to search for various methodologies and methods for developing and improving the graphic competencies of the students majoring in Architecture and Arts. The research base has been presented by the generalized data of long-term results of control tasks, tests, oral surveys etc. while teaching graphic disciplines to the first and third year students majoring in Architecture at Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture, and to the first and second year students majoring in Arts at the State institution “South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3774
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O. M. Smychkovskaya.pdf287.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.