Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3763
Назва: Психолого-педагогічна сутність феномена «професійна спрямованість майбутнього вчителя іноземних мов»
Інші назви: Psychological and pedagogical essence of the phenomenon of "professional orientation of the future foreign language teacher"
Автори: Князян, М. О.
Knyazyan, M. O.
Ключові слова: професійна спрямованість
ціннісні орієнтири
переконання
інтереси
professional trend
value systems
beliefs
interests
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Князян М. О. Психолого-педагогічна сутність феномена «професійна спрямованість майбутнього вчителя іноземних мов» / М. О. Князян // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 190-195.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема формування професійної спрямованості майбутнього вчителя. Розкрито психолого-педагогічну сутність, структуру професійної спрямованості майбутнього фахівця. Висвітлено компоненти цього феномена (ціннісні орієнтири, переконання, інтереси). В статье рассматривается проблема формирования профессиональной направленности будущего учителя. Раскрыт психолого-педагогический смысл, структура профессиональной направленности будущего специалиста. Освещены компоненты этого феномена (ценностные ориентиры, убеждения, интересы). The article investigates the problem of forming of professional trend of a teacher. The psychological and pedagogical sense, the structure of professional trend of specialist is considered. The components of this phenomenon are defined (value systems, beliefs, interests).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3763
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knyazyan.pdf476.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.