Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3757
Title: Методологічні принципи дослідження становлення та розвитку педагогіки творчості як науки
Other Titles: Методологические принципы исследования становления и развития педагогики творчества как науки
Methodological principles of research of formation and development of pedagogy of creativity as a science
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Листопад, Алексей Анатольевич
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Keywords: методологія
принцип
методологічні принципи дослідження
методология
принцип
методологические принципы исследования
methodology
principle
methodological principles of research
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Листопад О. А. Методологічні принципи дослідження становлення та розвитку педагогіки творчості як науки / О. А. Листопад // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 176-184.
Abstract: Розкрито сутність понять методологія, принцип. Визначено і проаналізовано методологічні принципи дослідження становлення та розвитку педагогіки творчості як науки (принцип розвитку, принцип загального зв’язку, принцип діалектичної єдності теорії, експерименту і практики, принцип конкретно-історичного підходу, принцип об’єктивності, принцип міждисциплінарности, принцип спадкоємності, принцип еволюціонізму). Раскрыта сущность понятий методология, принцип. Определены и проанализированы методологические принципы исследования становления и развития педагогики творчества как науки (принцип развития, принцип общей связи, принцип диалектического единства теории, эксперимента и практики, принцип конкретно-исторического подхода, принцип объективности, принцип междисциплинарности, принцип преемственности, принцип эволюционизма). Essence of concepts methodology and principle is exposed. Methodological of research principles becoming and development of pedagogics creation as sciences (principle of development, principle of general connection, principle of dialectical unity of theory, experiment and practice, principle of concretely(historical approach, principle of objectivity, principle of connections between disciplines, principle of succession, principle of evolutionism) are certain and analysed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3757
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf485.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.