Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3756
Назва: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Ключові слова: методологія
аксіологічний підхід
системний підхід
особистісно-діяльнісний підхід
культурологічний підхід
methodology
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності з учнями молодших класів / Б. Т. Долинський // Наука і освіта. — 2013 — № 4. — С. 115-117.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються методологічні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення здоров’язбережувальної діяльності з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. The article highlights the methodological principles of preparing future primary school teachers for health care activities with younger students in the elementary school educational process. В статье освещаются методологические основы подготовки будущих учителей начальной школы к осуществлению здоровьясберегательной деятельности с младшими школьниками в учебно-воспитательном процессе начальной школы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3756
Розташовується у зібраннях:2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.