Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3753
Title: Концептуальні засади навчання професійно- зорієнтованого українського діалогічного мовлення іноземних студентів
Other Titles: Концептуальные основы обучения профессионально-ориентированной украинской диалогической речи иностранными студентами
Conceptual foundations of education professional- oriented dialogue speech ukrainian foreign students
Authors: Луцан, Надія Іванівна
Луцан, Надежда Ивановна
Lutsan, Nadiya Ivanivna
Іванишин, Г. Я.
Keywords: професійно–зорієнтоване мовлення
комунікативний підхід
комунікативно–мовленнєвий підхід
діяльнісний підхід.
профессионально–ориентированная речь
коммуникативный подход
комуникативно–речевой подход
деятельносный подход.
professional–oriented language
communicative approach.
communicative speech approach
activity approach
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Луцан Н. І. Концептуальні засади навчання професійно- зорієнтованого українського діалогічного мовлення іноземних студентів / Л. І. Луцан, Іванишин Г. Я. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 217-222.
Abstract: У статті розглядаються теоретичні підходи та принципи зас– воєння професійно–зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів. В статье рассматриваются теоретические подходы та принципы освоения профессионально–ориентированной диалогической речи иностранными студентами.The article reviews the theoretical approaches and principles of learning professionally–oriented dialogue speech foreign students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3753
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutsan N.I., Ivanishin G. A..pdf132.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.