Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Title: Проблема креативності у контексті академічної успішності
Other Titles: Проблема креативности в контексте академической успеваемости
The creativeness problem in the context of the academic progress
Authors: Велитченко, Леонід Кирилович
Велитченко, Леонид Кириллович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Чередник, Г. О.
Keywords: креативність.
інтелект
академічна успішність
самовираження
креативность
интеллект
академическая успешность
самовыражение
creativeness
intellect
academic success
self expression
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Велитченко Л. К. Проблема креативності у контексті академічної успішності / Л. К. Велитченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 209-217.
Abstract: Проблема креативності розглядається в загальному контексті категорій суб’єкта, особистості, діяльності. Наголошується важливість для креативного акта суб’єктної основи, яка сходить до минулого досвіду, отриманого у практичній і пізнавальній діяльності. Указується на відношення логічної супідрядності між поняттями інтелекту і креативності. Сформульовано висновок про високий рівень креативності у навчанні як показник суб’єктного, особистісного ставлення до учбової діяльності. Проблема креативности рассматривается в общем контексте категорий субъекта, личности, деятельности. Отмечается важность для креативного акта субъектной основы, которая всходит к прошлому опыту, полученному в практической и познавательной деятельности. Указывается на отношения логического соподчинения между понятиями интеллекта и креативности. Формулируется вывод о высоком уровне креативности в обучении как показателе субъектного, личностного отношения к учебной деятельности. The problem of the creativeness has been examined in the general context of the categories subject, personality, activity. It has been marked the importance of the subject basis which mounts to past experience in the practical and cognitive activity for the creative act. The relations of the logical collateral subordination between the concepts of intellect and creativeness has been shown. A conclusion is formulated about the high level of the creativeness in the learning as index of the subject, personality attitude toward educational activity.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
L.K.Velitchenko.pdf171.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.