Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3734
Назва: До проблеми художньої інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва
Автори: Чжан Лей
Zhang Lei
Ключові слова: интерпретация
інтерпретація
художність
інтерпретаційний досвід
індивідуально–особистісна інтерпретація
interpretation
artistry
interpretative experience
individual–personal interpretation
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чжан Лей До проблеми художньої інтерпретації фортепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва / Лей Чжан// Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 158-163.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута проблема художньої інтерпретації фор– тепіанних творів майбутніми вчителями музичного мистецтва у процесі їх фахової підготовки. Визначено сутність і зміст поняття «художня інтерпретація». Розкрито особливості художньої інтерпретації фортепіанних творів майбутніми фахівцями в галузі музичного мистецтва. The article touches upon of the problem of art interpretation of piano works of the future teachers of music. The author gave a definition of the concept of «art interpretation» and identified its contents. The article reveals the features of the art interpretation of the future teachers of music
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3734
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhang Ley.pdf125.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.