Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3713
Title: Методологічні засади розробки теорії дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів
Authors: Малихіна, С. В.
Keywords: навчальна діяльність
дидактична інтенсифікація
системний підхід
особистісно-діяльнісний підхід
educational activity
didactic intensification
system approach
personal-activity approach
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 281-288.
Abstract: У статті визначено методологічні засади розробки теорії дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. У якості основних методологічних підходів визнано: системний та особистісно-діяльнісний. Реалізація положень цих методологічних підходів забезпечує системність у розумінні досліджуваного феномену, урахування індивідуально-особистісних особливостей центрального суб’єкта навчальної діяльності, здатного до самоактуалізації, самоосвіти, самореалізації й самовдосконалення, на засадах активізації, оптимізації й стимулювання. Methodological basics for the didactic intensification of students’ educational activity theory being worked out are determined in the article. The system and personal activity approaches are accepted as the prior methodological approaches. Realization of the statements of these methodological approaches guarantees the wholeness in regard to understanding the phenomenon being investigated, consideration of individual personal particularities of the central activity subject in the process of educational activities enabled to self)actualization, self- education, self-realization and self-improvement on the grounds of activation, optimization and stimulation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3713
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdf798.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.