Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3706
Назва: Кейс-метод як засіб підвищення ефективності навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей
Інші назви: Case-study method as a means of increasing of foreign language teaching efficiency for students of extralinguistic specialties
Автори: Школа, Ірина
Shkola, Iryna
Ключові слова: кейс-метод
немовні спеціальності
кваліфікований спеціаліст
професійне спілкування
робота в групах
case-method
extralinguistic specialties
professionals
professional communication
group work
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Школа І. Кейс-метод як засіб підвищення ефективності навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей / І. Школа // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 237-243.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується зміст і особливості застосування кейс-методу в навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей як такого, що ефективно мотивує студентів до вивчення іноземної мови, розкриває їх інтелектуальний та творчий потенціал, розвиває мовленнєві уміння та навички. Робиться акцент на формуванні формування іншомовної професійної компетентності, яке передбачає виконання професійних завдань. The article deals with the analysis of using case-study method in foreign language teaching for students of extralinguistic specialties. Adistinctive feature of this method is creating a problem situation based on the facts of reallife. The research is aimed at investigating and generalizing theoretical grounds ofapplying case-study in the teaching process. We believe that case-study method is the best which combines communication and educational goals, provide professional orientation and promote the motivation of foreign language learning. It provides the analytical work of students develops self-discipline, self-education encourages and motivates learning of foreign language through practice. Language practice arises students’ interest in learning of foreign language; because it becomes clear which theoretical knowledge is not enough to solve the problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3706
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shkola.pdf518.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.