Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3705
Назва: Реалізація педагогічної технології професійної підготовки майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями
Інші назви: Реализация педагогической технологии профессиональной подготовки будущих учителей естественно-математических дисциплин по индивидуальным образовательным траекториям
Implementation of pedagogical technology of professional training of future teachers of natural and mathematical disciplines in individual educational trajectories
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Коростиянец, Тамара Петровна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: профессионально–педагогическая компетентность
индивидуальная траектория
экспериментальная модель
самоопределение
педагогическая среда
професіонально-педагогічна компетентність
індивідуальна траекторія
експериментальна модель
самовизначення
педагогічне середовище
professionally–pedagogical competence
individual trajectories
experimental model
self–determination
pedagogical environment
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Реалізація педагогічної технології професійної підготовки майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 95-104.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются вопросы, связанные с реализацией педагогической технологии профессиональной подготовки будущих учителей естественно–математических дисциплин по индивидуальным образовательным траекториям. The questions related to realization of pedagogical technology of professional preparation of future teachers of naturally–mathematical disciplines on individual educational trajectories are examined in the article. У статті розглядаються питання, пов'язані з реалізацією педагогічної технології професійної підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3705
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets, Tamara Petrivna.pdf186.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.