Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3690
Title: Проблеми реформування змісту вітчизняної загальноосвітньої школи другої половини хх ст. крізь призму педагогічної періодики
Other Titles: Проблема реформирования содержания отечественной общеобразовательной школы сквозь призму педагогической периодики
The problem of reformation of domestic school content in the prism of secondary school teaching periodicals
Authors: Пироженко, Л. В.
Pyrozhenko, L. V.
Keywords: педагогічна періодика
реформування
зміст шкільної освіти
педагогическая периодика
реформирование
содержание школьного образования
educational periodicals
reformation
of the educational content
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Пироженко Л. В. Проблеми реформування змісту вітчизняної загальноосвітньої школи другої половини XX ст. крізь призму педагогічної періодики / Л. В. Пироженко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 162-168.
Abstract: У статті аналізується динаміка освітніх процесів у кінці 50-х – на початку 60-х рр. ХХ ст., їх спрямованість, роль педагогічної теорії та її вплив на трансформаційні процеси в шкільній освіті. Хід та проблеми реформування змісту загальної середньої освіти розглядаються крізь призму публікацій учителів, учених та керівників освітою у педагогічній пресі. В статье анализируется динамика образовательных процессов в конце 50-х – начале 60-х гг. ХХ века, их направленность, роль педагогической теории и ее влияние на трансформационные процессы в школьном образовании. Ход и проблемы реформирования содержания общего среднего образования рассматриваются сквозь призму публикаций учителей, учених, руководителей образованием у педагогической прессе. The article analyzes the dynamic of educational processes in the late 50-s - early 60-s of XX century. The article also analyzes their focus, the role of educational theory and its influence on the transformation processes in school education. The course and problems of reformation of the content of general secondary education are considered through the prism of publications of teachers, scientists, heads of education in educational media.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3690
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pyrozhenko.pdf514.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.