Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3683
Title: Морально-етичні контури цінностей соціального працівника
Other Titles: Mental and ethical contours of values of development worker
Authors: Фурман, Анатолій Анатолійович
Foorman, Anatoliy Anatoliyоvych
Keywords: морально-етичні цінності
аксіосфера особистості
вартісні установки
смислові диспозиції
духовні прагнення
mental and ethical values
personal aksiosphere
cost options
semantic dispositions
spiritual solicitations
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Фурман А. А. Морально-етичні контури цінностей соціального працівника / А. А. Фурман // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 153-160.
Abstract: Стаття орієнтована на опис основних науково-емпіричних поглядів на формування й функціонування морально-етичних цінностей особистості соціального працівника та їх вплив на розвиток суспільної культури загалом. Обґрунтована важливість долучення духовних вартостей, суспільно значущих орієнтирів діяльності, високоморальних прагнень особистості до вдосконалення і повномірного саморозкриття фахівця соціальної роботи. The article is oriented to description of basic scientifically-empiric looks to forming and functioning of mental and ethical values of personality of development worker and their influence on development of public culture on the whole. Reasonable importance of attaching of spiritual costs, publicly meaningful reference(points of activity, moral solicitations of personality to perfection and complete opening of specialist of social work.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3683
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Furman A. A.pdf483.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.