Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3661
Назва: Діагностика рівнів сформованості мовно- мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Diagnosis of levels of speech-language personality formation in older preschool children
Автори: Трифонова, Олена Сергіївна
Tryfonova, Olena Sergyivna
Ключові слова: мовно-мовленнєва особистість
старші дошкільники
критерії
рівні
language and speech personality
senior preschool age children
criteria
levels
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 168-175.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено критерії і показники, подано діагностувальні завдання для з’ясування рівнів сформованості мовно-мовленнєвої особистості старших дошкільників. In the article criteria and data have been defined; the diagnostic assignments on defining formation levels of senior preschool age children’s language and speech personality have been aimed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3661
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tryfonova.pdf554.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.