Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3651
Назва: Художньо-естетичний розвиток дітей дошкільного віку
Інші назви: Художественно-эстетическое развитие детей дошкольного возраста
Artistically-aesthetic development of preschool children
Автори: Соцкая, Елена Петровна
Соцька, Олена Петрівна
Sotska, Olena Petrivna
Ключові слова: художньо-естетична діяльність
художньо-естетичні інтереси
пізнання
естетичні враження
художньо-естетичний розвиток
художественно-эстетическая деятельность
художественно-эстетические интересы
познание
эстетические впечатления
художественно-эстетическое развитие
is art-aesthetic activity
are art-aesthetic interests
knowledge
aesthetic impressions
is art-aesthetic progress
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Соцька О. П. Художньо-естетичний розвиток дітей дошкільного віку / О. П. Соцька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 5-6. – С. 106-112.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто наукові засади формування художньо-естетичних інтересів як одного з показників художньо-естетичного розвитку дошкільників; розкриваються особливості естетичних інтересів, сутність поняття «художньо-естетичні інтереси», подаються характеристики «художньо-естетичних інтересів». В статье рассматриваются теоретические основы формирования художественно-эстетических интересов; рассматриваются особенности эстетических интересов, раскрывается сущность понятия «художественно(эстетический интерес», подаются характеристики удожественно-эстетических интересов, подаются направления художественно(эстетического развития детей дошкольного возраста в процессе ознакомления с природой. In article theoretical bases of formation of is art-aesthetic interests are considered; features of aesthetic interests are considered, the essence of concept « is art-aesthetic interest» reveals, characteristics of is art-aesthetic interests move, directions of is art-aesthetic progress of children of preschool age during acquaintance with the nature move.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3651
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sotskaya L. P..pdf480.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.