Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3647
Назва: Реалізація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи
Інші назви: Realisation of pedagogical conditions for training future foreign language teachers in the formation of secondary school students’ tolarance
Автори: Логвіненко, Анастасія Юріївна
Логвиненко, Анастасия Юрьевна
Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів іноземної мови
педагогічні умови
толерантне середовище
комунікативні моделі поведінки
творча позааудиторна робота
future foreign language teachers’ training
pedagogical conditions
tolerant surroundings
communicative models of behaviour
creative out-of-school activities
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Логвіненко А. Ю. Реалізація педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи. / А. Ю. Логвіненко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 2. - С. 57-61.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено експериментальну методику підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи, що передбачала реалізацію визначених педагогічних умов (створення толерантного середовища в студентському колективі; удосконалення вмінь майбутніх учителів іноземної мови реалізації комунікативних моделей толерантної поведінки; залучення майбутніх учителів іноземної мови до творчої позааудиторної роботи толерантного спрямування). Подано результати експериментальної роботи, що доводять доцільність впровадження визначених педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи в освітній процес під час навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. The aim of the article is to report the experimental methodology of training future foreign language teachers in the formation of secondary school students’ tolerance due to a step-by-step implementation of these pedagogical conditions: creation of tolerant surroundings within a student group; improvement of future foreign language teachers’ skills to fulfill communicative models of tolerant behaviour; engagement of future foreign language teachers into creative out-of-school activities of tolerant character.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3647
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Logvinenko-2017-2.pdf249.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.