Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФархутдінова, Юлія Нізамутдинівна-
dc.contributor.authorFarhutdinova, Julia Nizamutdynivna-
dc.date.accessioned2018-09-17T10:40:42Z-
dc.date.available2018-09-17T10:40:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationФархутдінова Ю. Н. Психологічні особливості впливу сприймання музики на спілкування підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Юлія Нізамутдинівна Фархутдінова; наук. кер. О. Г. Солодухова; ДНВЗ "Донбаський держ. пед. ун-т". – Слов'янськ, 2013. – 214 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/361-
dc.description.abstractПредставлені результати дослідження впливу сприймання музики на особливості спілкування підлітків. In dissertation the results of research of influence of music perception are presented on the features of communication of the teenagersuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетuk
dc.subjectсприймання музикиuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectрозвиток спілкуванняuk
dc.subjectформи міжособистісної взаємодіїuk
dc.subjectмузичні інтересиuk
dc.subjectхудожньо-естетична потребаuk
dc.subjectрефлексивні і емпатійні механізмиuk
dc.subjectmusic perceptionuk
dc.subjectteensuk
dc.subjectdevelopment of intercourseuk
dc.subjectforms of interpersonality cooperationuk
dc.subjectreflection and impatience mechanismsuk
dc.subjectmusical interestsuk
dc.subjectartistic-aesthetic necessityuk
dc.subjectculture of communicationuk
dc.titleПсихологічні особливості впливу сприймання музики на спілкування підлітківuk
dc.title.alternativePsychological features of influence of music perception on intercourse of teenagersuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фархутдінова Юлія Нізамутдинівна.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.