Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3612
Title: Використання проектних технологій в процесі вивчення природознавства у початковій школі
Other Titles: Using project techniques in the study of natural science at primary school
Authors: Струк, Анна Василівна
Struk, Anna Vasilivna
Струк, Анна Васильевна
Keywords: підготовка
технології
особистісно-орієнтоване навчання
проектна технологія
training
technology
person-centered education
project technology
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Струк А. В. Використання проектних технологій в процесі вивчення природознавства у початковій школі / А. В. Струк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 135-138.
Abstract: У статті обґрунтовано використання проектних технологій в процесі вивчення природознавства у початковій школі – що характеризує здатність учня вирішувати доступні соціально й особистісно значущі практичні та пізнавальні проблемні завдання, пов’язані з реальними об’єктами природи. Розкрито зміст проектної діяльності яка використовується в процесі навчання природознавства у початковій школі. Розглянуто ступінь проектної технології, поетапність планування змісту та ходу навчального проекту. Проаналізовано особливості використання вказаної проектної технології в процесі вивчення природознавства у початковій школі. In the article the use of project technologies in the study of natural science at primary school is grounded, since it (the use) characterizes student's ability to solve accessible socially and personally meaningful practical educational issues related to real objects of nature.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3612
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf534.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.