Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3604
Назва: Підготовка майбутніх педагогів до соціалізації особистості в дитинстві на засадах компетентнісного підходу
Інші назви: Training future pedagogues in socialization of a person in childhood on the basis of the competence-oriented approach
Автори: Рогальська-Яблонська, Інна Петрівна
Rohalska-Yablonska, Inna
Ключові слова: компетентнісний підхід
компетентність
професійна діяльність
соціалізація
дитинство
competence-oriented approach
competence
professional activity
socialization
childhood
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рогальська-Яблонська І. П. Підготовка майбутніх педагогів до соціалізації особистості в дитинстві на засадах компетентнісного підходу / І. П. Рогальська-Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 6. — С. 119-123.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду проблеми підготовки майбутніх педагогів до соціалізації особистості в дитинстві на засадах компетентнісного підходу, який уможливлює внесення істотних корективів у підходи до діяльності суб’єктів освіти. Показано, що компетентнісний підхід становить цілісну систему визначення мети, завдань, змісту, організаційного і технологічного забезпечення формування соціальної компетентності особистості у дитинстві; подано низку орієнтирів для розробки вимог до якості підготовки педагогів, сформульованих з позицій компетентнісного підходу.The article is devoted to the issue regarding the training of the future pedagogues in socialization of a person in childhood on the basis of the competence-oriented approach which enables the introduction of essential adjustments into the approaches to the activity of the subjects of education. Ways of activity, experience in reproductive and creative activities, experience in moral attitude to sociocultural environment can be referred to the contents of education alongside with knowledge, skills and abilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3604
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf548.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.