Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3555
Title: Моделі породження мовленнєвого висловлювання (тексту) та їхній лексичний аспект
Other Titles: Модели порождения речевого высказывания (текста) и их лексический аспект
The models of origination speaking saying (text) and their lexical aspects
Authors: Сіранчук, Н. М.
Сиранчук, Н. Н.
Siranchuk, Nataliia Nikolaevna
Keywords: лексична синонімія
форма висловлювання
смисл висловлювання
систематичний лексичний запас
сховище семантичної інформації
лексическая синонимия
форма высказывания
смысл высказывания
систематический лексический запас
хранилище семантической информации
lexical sinonimia
from of utterance
sense of utterance
systematic lexical stock
hold of semantic information
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Сіранчук Н. М. Моделі породження мовленнєвого висловлювання (тексту) та їхній лексичний аспект / Н. М. Сіранчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 60-69.
Abstract: У статті обґрунтовано теоретичні принципи формування лексичної компетентності в учнів початкових класів на основі аналізу наявних у психології, лінгвістиці та психолінгвістиці моделей породження мовленнєвого висловлювання та власних експериментальних даних, одержаних автором протягом 2010-2014 рр. у процесі експериментального навчання в школах м. Рівне. В статье обоснованы теоретические принципы формирования лексической компетентности младших школьников на основе анализа имеющихся в психологии, лингвистике, и психолингвистике моделей порождения речевого высказывания и собственных экспериментальных данных, полученных автором в течение 2010-2014 гг. в процессе экспериментальной работы в школах г. Ривне. In this article theoretical principles of forming lexical competence in elementary school children on the base of analyze available in psychology, linguistic and psycholinguistics models of origination speaking saying and бits own experimental information, are explained which were gained by author during 2010-2014 years in the process of experimental education in Rivne schools.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3555
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Siranchuk.pdf156.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.