Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3550| Title: | Педагогічні умови професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської освіти |
| Other Titles: | Pedagogical conditions enabling professional and speech training intended for the future translators of the chinese language within university education |
| Authors: | Попова, Олександра Володимирівна Popova, Oleksandra Volodymyrivna |
| Keywords: | професійно-мовленнєва підготовка перекладачі китайської мови педагогічні умови університетська освіта professional speech training translator / interpreter of Chinese pedagogical conditions university education |
| Issue Date: | 2016 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Попова О. В. Педагогічні умови професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської освіти / О. В. Попова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 5. — С. 83-88. |
| Abstract: | У статті досліджено проблему ефективних лінгво-методичних і психолого-педагогічних умов реалізації професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської освіти. У роботі проаналізовано феномен «педагогічні умови професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови»; специфіковано основні педагогічні умови, що уможливлюють продуктивність зазначеної підготовки. The article is devoted to the study of efficient linguo-methodical, psychological and pedagogical conditions enabling professional and speech training intended for the future translators of the Chinese language within university education. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3550 |
| Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.