Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
Title: Використання лінгводидактичної спадщини С. Русової у фаховій підготовці майбутніх вихователів
Other Titles: Use of S. Rusova’s didactic heritage in professional training of future educators
Authors: Маліновська, Наталія Василівна
Malynovska, Nataliia Vasylivna
Keywords: лінгводидактична спадщина
концепція мовної освіти і мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку
linguistic and didactic heritage
the concept of language education and speech development of preschool-aged children
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Маліновська Н. В. Використання лінгводидактичної спадщини С. Русової у фаховій підготовці майбутніх вихователів / Н. В. Маліновська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 5. — С. 73-77.
Abstract: У статті розкрито специфіку професійної діяльності вихователя дошкільного закладу, визначено сутність і структуру поняття «готовність до творчого використання лінгводидактичної спадщини Софії Русової у практиці сучасного дошкільного закладу». Обґрунтовано педагогічні умови актуалізації і реалізації лінгводидактичного доробку Софії Русової у підготовці фахівців дошкільного профілю. The author of the article singles out an important component of the future preschool educators’ training, their studying of Sofija Rusowa’s creative heritage in the context of the national education modernization, to be more precise. The essence and structure of the notion «readiness for a creative use of Sofija Rusowa’s didactic heritage in practice of a modern pre-school institution» have been defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf537.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.