Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541
Title: Особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу
Other Titles: Features of psychological support professional development of students of pedagogical college
Authors: Бабак, К. В.
Keywords: психологічний супровід
професійний розвиток
психологічна служба
життєтворча активність особистості
життєвий проект
selferation
psychological culture
professional development system
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Бабак К. В. Особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу / К. В. Бабак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 19-25.
Abstract: В статті актуалізується проблема психологічного супроводу професійного навчання, описується типовий психологічний портрет студента коледжу, розглядаються провідні напрями психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, схарактеризовано види психологічної допомоги. One of the urgent problems of university psychological services is the preparation of an individual to self-creation, to increase of student psychological culture and professional development. Psychological support for professional development of students is an important and effective means of personal and professional development. The purpose of the article. The aim of our study is to describe the key trends and features of psychological support for pedagogical college students professional development system with the help of college psychological services means.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babak.pdf129.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.