Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3521
Title: Особливості навчання іншомовних студентів української мови: лінгвокульторологічний аспект
Other Titles: Особенности обучения иностранных студентов украинскому языку: лингвокульторологичний аспект
Peculiarities of learning foreign language students of Ukrainian: linguocultural aspect
Authors: Корольова, Тетяна Михайлівна
Korolova, Tetiana Mykhailivna
Королева, Татьяна Михайловна
Могилевський, В. І.
Mogylevskyj, V. I.
Keywords: вторинна мовна особистість
лінгвокульторологія
мовна картина світу
міжкультурне спілкування
вторичная языковая личность
лингвокульторология
языковая картина мира
межкультурное общение
secondary lingual personality
linguaculture
language image of the world
intercultural communication
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Корольова Т. М., Могилевський В. І. Особливості навчання іншомовних студентів української мови: лінгвокульторологічний аспект / Т. М. Корольова, В. І. Могилевський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 184-187.
Abstract: В статті розглянуто особливості формування вторинної мовної особистості на прикладі навчання іноземних студентів української мови. Представлено комплексний опис лінгвокультурологічного аспекту початкового етапу навчання української мови іншомовних студентів та визначено пріоритетні області підготовки вторинної мовної особистості. Настоящая статья описывает особенности формирования вторичной языковой личности на примере обучения иностранных студентов украинскому языку. Представлено комплексное описание лингвокультурологического аспектa начального этапа обучения украинскому языку иноязычных учащихся и определены приоритетные области подготовки вторичной языковой личности. In the article the peculiarities of a secondary lingual personality development is analyzed. The Turkish students studying Ukrainian as the second language were under investigation. Linguacultural aspect of the teaching process is described, the main training spheres are determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3521
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korolova.pdf489.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.