Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3511
Title: Алгоритм методичних дій з самонавчання іншомовного письма
Other Titles: The algorithm of metodical actions of foreign language self-learning while writing
Authors: Кордонова, Алла Вікторівна
Кордонова, Алла Викторовна
Kordonova, Alla Victorivna
Keywords: іншомовне самонавчання
тематичні доповіді
студенти педагогічних ВНЗ
алгоритм методичних дій
фахові знання
лінгвістичні вміння
foreign-language self-learning
thematic reports
algorithm of thematic actions
students of pedagogical universities
professional knowledge
linguistic skills
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кордонова А. В. Алгоритм методичних дій з самонавчання іншомовного письма / А. В. Кордонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 81-85.
Abstract: У статті висвітлюється такий вид іншомовного самонавчання студентів педагогічних ВНЗ, як написання фахових доповідей та їх подальша презентація перед аудиторією іноземною мовою. Запропоновано алгоритм методичних дій, за допомогою якого студенти навчаються працювати з автентичними фаховими першоджерелами, тобто аналізувати, коментувати й інтерпретувати їх; пропонувати власні варіанти вирішення проблем, що розглядаються; складати план і тези усного викладу написаного; відповідати на запитання слухачів; визначати збільшення власних фахових знань та лінгвістичних умінь. Провідним умінням під час виконання цих методичних дій є здатність до самостійної наукової тематичної творчості. The article focuses on such a kind of foreign language self-learning as writing of profession-oriented reports and their further representing in front of the audience. In this research an attempt is made to settle the contradiction between requirements imposed for the level of proficiency in a foreign language of university graduates and the number of the classroom hours assigned for classes in this subject. Therefore, new training methods are needed which could develop students’ ability to acquire knowledge independently and to use it in their future professional activity. One of such methods, in our opinion, is foreign language self-learning while writing.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3511
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf364.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.