Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3511
Назва: Алгоритм методичних дій з самонавчання іншомовного письма
Інші назви: The algorithm of metodical actions of foreign language self-learning while writing
Автори: Кордонова, Алла Вікторівна
Кордонова, Алла Викторовна
Kordonova, Alla Victorivna
Ключові слова: іншомовне самонавчання
тематичні доповіді
студенти педагогічних ВНЗ
алгоритм методичних дій
фахові знання
лінгвістичні вміння
foreign-language self-learning
thematic reports
algorithm of thematic actions
students of pedagogical universities
professional knowledge
linguistic skills
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кордонова А. В. Алгоритм методичних дій з самонавчання іншомовного письма / А. В. Кордонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 81-85.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється такий вид іншомовного самонавчання студентів педагогічних ВНЗ, як написання фахових доповідей та їх подальша презентація перед аудиторією іноземною мовою. Запропоновано алгоритм методичних дій, за допомогою якого студенти навчаються працювати з автентичними фаховими першоджерелами, тобто аналізувати, коментувати й інтерпретувати їх; пропонувати власні варіанти вирішення проблем, що розглядаються; складати план і тези усного викладу написаного; відповідати на запитання слухачів; визначати збільшення власних фахових знань та лінгвістичних умінь. Провідним умінням під час виконання цих методичних дій є здатність до самостійної наукової тематичної творчості. The article focuses on such a kind of foreign language self-learning as writing of profession-oriented reports and their further representing in front of the audience. In this research an attempt is made to settle the contradiction between requirements imposed for the level of proficiency in a foreign language of university graduates and the number of the classroom hours assigned for classes in this subject. Therefore, new training methods are needed which could develop students’ ability to acquire knowledge independently and to use it in their future professional activity. One of such methods, in our opinion, is foreign language self-learning while writing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3511
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf364.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.