Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3505
Назва: Функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів музики
Інші назви: Functions of musical and theoretical education in professional training of the future teachers of music
Автори: Уткан, Байкал Демір
Utkan, Baikal Demir
Ключові слова: підготовка вчителя музики
функції музично-теоретичної освіти
оптимізація навчального процесу
міждисциплінарна координація
training of the future teachers majoring in music
functions of the music and theoretical education
optimization of the educational process
interdisciplinary coordination
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Уткан Байкал Д. Функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів музики / Д. Уткан Байкал // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 4. — С. 61-66.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто функції музично-теоретичної освіти у фаховій підготовці майбутніх вчителів музики, – розвивальні, навчально-допоміжні та формувально-компетентнісні. Схарактеризовано специфіку прояву зазначених функцій та особливості їх прояву в навчальному процесі, шляхи актуалізації внутрішньо-предметних, міждисциплінарних зв’язків та засобів координації змісту навчання між дисциплінами музично-теоретичного, виконавського та методично-практичного циклів. Наведено порівняльні дані констатувального та прикінцевого діагностичного зрізів, які засвідчують ефективність методів і форм реалізації зазначених функцій музично-теоретичної освіти у підготовці майбутніх вчителів музики. The article deals with the problem of functional determinancy of musical and theoretical education in professional training of the future teachers of music – to be more precise, developing, educational-auxiliary and competence-forming functions. The topicalty of the issue is stipulated by the need to draw together the contents of students’ training and practical demands of school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3505
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf371.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.