Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3489
Title: Формування «рухового інтелекту» в корекційному фізичному вихованні дітей з обмеженими можливостями здоров’я
Other Titles: Формирование «двигательного интеллекта» в коррекционном воспитании детей с ограниченными возможностями здоровья
Formation of "motor intelligence" in correctional physical education of children with disabilities
Authors: Єфименко, М. М.
Yefymenko, M. M.
Keywords: руховий інтелект
кортекс
енцефалізація рухів
рухова активність
ранній вік
двигательный интеллект
кортекс
энцефализация движений
двигательная активность
ранний возраст
motor intellect
cortex
cortex motion
motor activity
early age
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Єфименко М. М. Формування «рухового інтелекту» в корекційному фізичному вихованні дітей з обмеженими можливостями здоров’я / М. М. Єфименко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 129-134.
Abstract: У статті розглянуто дуже важливе для корекційного фізичного виховання дітей з порушенням опорно-рухового апарату (ОРА) поняття «рухового інтелекту», сформульоване американським фахівцем Гленом Доманом. Показані етапи рухового розвитку дитини раннього і дошкільного віку та їх вплив на формування функцій управління черепно,мозкових структур (кортексу). Запропоновані методичні позиції використання рухової активності дітей з порушеннями ОРА для стимулювання їх інтелектуального розвитку. В статье рассматривается очень важное для коррекционно, го физического воспитание детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата (ОДА) понятие «двигательного интеллекта», сформулированное американским специалистом Гленом Доманом. Показаны этапы двигательного развития ребенка раннего и дошкольного возраста и их влияние на формирование управленческих черепно,мозговых структур (кортекса). Предложены методические позиции использования двигательной активности детей с нарушениями ОДА для стимулирования их интеллектуального развития. In article is considered very important for adaptive physical education children with breaches supporting,motor device (the SMD) notion «motor intellect», worded by american specialist Glene Doman. They are shown stages of the motor development child early and preschool age and their influence upon shaping management skull, brain structures (cortex). They are offered some methodical positions of the 130 use to motor activity children with breaches SMD for stimulation their intellectual development.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3489
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yefymenko.pdf509.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.