Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3485
Title: Гендерний підхід у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів
Other Titles: Gender approach in future teachers' pedagogical training
Authors: Фрасинюк, О. Р.
Frasynyuk, O. R.
Keywords: гендерний підхід в освіті
професійна підготовка майбутніх учителів
гендерне виховання старшокласників
gender perspective in education
professional training of the future teachers
gender teaching of high school students
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Фрасинюк О. Р. Гендерний підхід у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів / О. Р. Фрасинюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 246-252.
Abstract: У статті подано результати дослідно-експериментальної роботи з проблеми організації професійної підготовки майбутніх учителів до реалізації гендерного підходу у навчанні і вихованні старшокласників. Особливу увагу приділено висвітленню специфіки заходів, які забезпечують організаційно-методичний супровід педагогічної практики майбутніх учителів з опанування технік ґендерного виміру освітнього середовища в школі. The article describes the results of the pedagogical experiment of the problem of organization of the professional training of the future teachers in the aspect of implementation of gender perspective to teaching and education of high school students. Particular attention is paid to the reflection of the technology of organizational and methodological support of pedagogical practice for future teachers to master the techniques of "anti-sexizm" and gender measurement of educational area of school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3485
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frasynyuk.pdf514.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.