Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483
Title: Теоретико-методичні засади дослідження проблеми виховання культури особистісного самоствердження старшокласників в соціально-ціннісній діяльності
Other Titles: Theoretical and methodological bases of research of the problem of education of culture of personal self-affirmation of high school students in social-value activity
Authors: Безкоровайна, О. В.
Bezkorovajna, O. V.
Keywords: культура особистісного самоствердження
програмно-методичне забезпечення
особистість старшокласника
соціально-ціннісна діяльність
концептуальна модель
технологія виховання
the culture of personal self-affirmation
the program and methodology ensuring
person of a senior pupil
social and valuable activity
conceptional model
the technology of education
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Безкоровайна О. В. Теоретико-методичні засади дослідження проблеми виховання культури особистісного самоствердження старшокласників в соціально-ціннісній діяльності / О. В. Безкоровайна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 236-246.
Abstract: У статті розглядається теоретичний зміст і характерні особливості програмно-методичного забезпечення виховання культури особистісного самоствердження старшокласників як конкретної основи спроектованої технології цього процесу в освітньому навчальному закладі. Theoretical contents and typical particularities the program and methodology ensuring of up-bringing the culture of personal self-affirmation of senior pupils as a concrete basis of projected technology of this process in educational establishment is considered in the article.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezkorovajna O.V..pdf552.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.