Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474
Назва: Чинники розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Інші назви: Factors facilitating the formation of mathematical competence of the future primary school teachers
Автори: Терепа, Алла Василівна
Terepa, Alla
Ключові слова: майбутній учитель початкової школи
розвиток математичної компетентності
професійна спрямованість
наступність у навчанні
future primary school teachers
development of mathematical competence
professional orientation
continuity in learning
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Терепа А. В. Чинники розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / А. В. Терепа // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 110-115.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано результати сучасних досліджень стосовно наступності в навчанні та наведено основні методи і прийоми, що використовуються для процесу розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Виділено та обґрунтовано основні напрями наступності щодо розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: підсилення професійної спрямованості та мотивації на одержання математичних знань; мовна й математична підготовка в процесі вивчення курсу «Методика навчання математики»; реалізація принципу наступності навчання через фундаменталізацію та інтеграцію в процесі розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи; формування потреби та здатності студента до самонавчання та подальшого розвитку математичної компетентності. The purpose of this paper is to analyze the results of current researches regarding continuity in learning and to distinguish the main directions of continuity of mathematical preparation enabling the development of mathematical competence of the future primary school teachers. The results of the current researches regarding continuity in learning are analyzed. The attention is given to the importance of the factor of continuity in education, as it is, which facilitates the further overall development of mathematical competence taking into consideration the specificity of training in the pedagogical college. It is noted that the development process of mathematical competence of primary school teachers depends on the level of school leavers’ mathematical knowledge.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf552.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.