Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3473
Назва: Педагогічні умови формування рефлексивної культури у фаховій підготовці майбутніх інженерів-будівельників
Інші назви: Pedagogical conditions enabling the formation of the future civil engineers’ reflexive culture in the process of their professional training
Автори: Сидорчук, Наталія Леонідівна
Sydorchuk, Nataliia
Ключові слова: фахова підготовка майбутніх інженерів-будівельників
рефлексивна культура майбутніх інженерів-будівельників
педагогічні умови формування рефлексивної культури майбутніх інженерів
professional training of future civil engineers
reflexive culture of future civil engineers
pedagogical conditions enabling the formation of the future civil engineers’ reflexive culture
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сидорчук Н. Л. Педагогічні умови формування рефлексивної культури у фаховій підготовці майбутніх інженерів-будівельників / Н. Л. Сидорчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 105-109.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано педагогічні умови формування рефлексивної культури майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки: наступність і поетапність формування рефлексивної культури у ході фахової підготовки студентів, що забезпечує усвідомлення майбутніми інженерами-будівельниками сутності рефлексивної культури та її значущості у професійній діяльності, становлення їхньої професійно зорієнтованої рефлексивної позиції; The article studies the pedagogical conditions enabling the formation of the future civil engineers’ reflexive culture in the process of their professional training, continuity and phased formation of reflexive culture during the training, provides the awareness of future civil engineers of the nature of reflexive culture and its significance in professional activities, the establishment of professionally oriented reflexive position; educational and methodologi- cal support formation of future engineers’ knowledges about the reflexive culture and reflexive skills; creating reflexive environment of the educational process and using the informal training potential for involving students into reflexive activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3473
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf542.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.